مهندس عشق خنده

مهندس عشق خنده
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رز سیاه و آدرس black-roze.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





الهی من بمیرم جایِ مادر
به چشمانم بمالم پایِ مادر
بیاد لای لایِ بچگی ها
منم با هی هیِ هیهای مادر
بیاد زحمتِ بسیارِ بابا
ببوسم دستِ بی همتای مادر
اگر مادر به شب خُرخُر نماید
فدای خُرخُرِ شبهایِ مادر
بگردم دور مادر تا بگردم
فدایِ صورتِ زیبایِ مادر ...



نظرات شما عزیزان:

angel
ساعت10:26---7 تير 1391
abjit bazam oomad dadash

نوشا
ساعت13:41---19 فروردين 1391
سلااااام داداش کوچیکه
چطوری؟؟
منم دلم تنگ شده بود
بازم خصوصی گذاشتی که!!!


خانم دکتر
ساعت23:00---18 فروردين 1391
عااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااالی بود

شادمان کلاه زری
ساعت22:37---18 فروردين 1391
سلام
وبلاگ من تازه شروع به کار کرده
و با جدید ترین مطالب به روز هستم
اگر خواستید من رو لینک کنید و سپس به قسمت تبادل لینک اتوماتیک وبلاگ من بیاین و آدرس وبلاگ خودتون رو بدین تا در صورت وجود لینک لینک شما در وبلاگ من قرار گیرد
http://kolahzary.loxblog.com
هرچی که بخوای - عمومی

منتظرم...


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 22:26 ] [ حمزه عسكري ]
درباره وبلاگ

سلام سلام اينجا وبلاگ يه ادم لوس فضول پرخنده است حالا غمم داره ولي خوب زياد سر به سر غماش نميده بي محلشون ميكنه اين فضوله خودمم مهندس حمزه خوش اومدي عزيزم هرجا رفتي خدايي نظر بده خرجش يه كليك بامرام اميدوارم بهت خوش بگذره hamijir71@yahoo.com

دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

کد پیغام خوش آمدگویی