مهندس عشق خنده

مهندس عشق خنده
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رز سیاه و آدرس black-roze.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دلگیر نباش ، تقصیر از خودت بود !
دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزو ها را . . .

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

“دوستت دارم”
شاهدیم ندارم
جز
کوچه پس کوچه های خلوت
دلم!

* * * * * *www.loos2blog.loxblog.com * * * * * *

با بزرگترین عشق، در کوتاه ترین جمله

روی لطیف ترین گلبرگ گل مینویسم:

“دوست دارم”

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

 

وقتی عطر تنت را میخواهم ، به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد .

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام / با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام .

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی !

* * * * * *www.loos2blog.loxblog.com * * * * * *

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم:

“تا گل من هست زندگی باید کرد”

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

دوستت دارم ، این تعارف نیست زندگی من است!

* * * * * *www.loos2blog.loxblog.com * * * * * *

هیچ میدانی ؟

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم . . .

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد . . .

* * * * * *www.loos2blog.loxblog.com * * * * * *

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

گفتی ” دوستت دارم ” حسودی ام شد !

حتی زیبا ترین دروغ سیزده را هم تو گفتی !

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

واژه ی دوستت دارم رای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

دلتنگی

تنها نصیب من بود

از تمام زیبایی هایت . . .

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

تنهایی ودل تنگی هایتان‌ را پیش‌فروش نکنید

فصل‌اش که برسد به قیمت می‌خرند . . .

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

* * * * * * www.loos2blog.loxblog.com* * * * * *

مهندس عشق خنده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 2:36 ] [ حمزه عسكري ]
درباره وبلاگ

سلام سلام اينجا وبلاگ يه ادم لوس فضول پرخنده است حالا غمم داره ولي خوب زياد سر به سر غماش نميده بي محلشون ميكنه اين فضوله خودمم مهندس حمزه خوش اومدي عزيزم هرجا رفتي خدايي نظر بده خرجش يه كليك بامرام اميدوارم بهت خوش بگذره hamijir71@yahoo.com

دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

کد پیغام خوش آمدگویی